Beneficiile pachetelor START:
100% online: Uiți de statul la cozile instituțiilor publice.
Eficient: Economisești timp și îți actualizezi firma în decurs de 3-5 zile lucrătoare.
Servicii complete: Ai consultanță profesională din partea experților.
*Te informăm că platforma ONRC parcurge o perioadă de digitalizare și pentru anumite produse juridice termenele de soluționare pot suferi modificări.
635,00lei
Primești un pachet de servicii care să includă certificarea serviciilor de către experți contabili.
Accesezi experiența unei echipe de specialisti dedicată freelancerilor și profesiilor liberale.
Beneficiezi de o echipă de specialiști în adminisrarea personalului și payroll (salarizare).
Primești un pachet de servicii care să includă certificarea serviciilor de către experți contabili.
Accesezi experiența unei echipe de specialisti dedicată freelancerilor și profesiilor liberale.
Beneficiezi de o echipă de specialiști în adminisrarea personalului și payroll (salarizare).
În conformitate cu Ordinul nr. 377/2024 privind actualizarea Clasificării activităților din economia națională — CAEN emis de președintele Institutului Național de Statistică publicat în MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 385/25.IV.2024 care a intrat în vigoare la data de 01 ianuarie 2025 îți aducem la cunoștință că ai obligativitatea de a proceda la actualizarea obiectului de activitate conform reclasificării CAEN Rev. 3.
Odată cu recodificarea codurilor CAEN, fiecare entitate juridică are obligația de a efectua o analiză asupra codurilor CAEN deținute la momentul de față prin compararea acestora cu cele menționate în Ordinul nr. 377/2024.
Această analiză este necesară pentru a stabili dacă se impune modificarea, respectiv recodificarea codurilor CAEN din actul constitutiv/din componența entității juridice pentru a reflecta activitatea prestată și implicit facturarea în conformitate cu obiectul de activitate al societății după recodificarea/redenumirea codurilor CAEN.
– C.I. actualizată Administratori / Asociați
*după caz Document care atestă modificarea stării civile
– Copie după dosarul juridic, ultima copie actualizată:
Certificat de înregistrare (CUI)
Certificat constatator detaliat (cel mai recent)
Act constitutiv (cel mai recent) + certificate constatatoare
– Descrierea activității pe care o prestezi în prezent pe firma ta
*dacă s-au petrecut alte modificări până în prezent, te rog să ne menționezi
**în cazul în care consilierii juridici EM constată că este nevoie de alte intervenții sau documente, dosarul va fi modificat și costurile vor putea suferi modificări
START te poate ajuta să efectuezi o gamă largă de modificări, cum ar fi schimbarea denumirii firmei, modificarea sediului social, schimbarea obiectului de activitate, modificarea asociaților, schimbarea administratorilor, și multe altele.
Timpul necesar pentru a finaliza modificările poate varia în funcție de tipul modificării și de procedurile legale implicate. Cu toate acestea, echipa noastră se străduiește să efectueze modificările în cel mai scurt timp posibil, asigurându-se că totul se desfășoară fără probleme.
Costurile pentru efectuarea modificărilor pot varia în funcție de tipul modificării și de complexitatea acesteia. Pentru a primi o estimare exactă a costurilor, îți recomandăm să soliciți o evaluare gratuită.
Documentele necesare pot varia în funcție de tipul modificării. În general, vei fi nevoit să furnizezi documente precum actul de identitate al persoanelor implicate, actul constitutiv al firmei, hotărârile AGA, și alte documente relevante.
Pentru a solicita modificările, te rugăm să ne contactezi și unul dintre experții noștri te va ghida prin proces și îți va oferi toate informațiile necesare pentru a efectua modificările dorite în cadrul firmei tale.
Modifică-ți firma simplu și comod, fără hârtii și stresul cozilor la
instituții.
Un mesaj din partea chipei Start Expert Mind.
Descoperă blogul nostru dedicat antreprenorilor.
Uiți de stresul dosarelor și cozilor la instituții.
Primești sfaturi și informații personalizate.
Îți înființezi firma în maximum 5 zile.
Primești garanția legalității documentelor.
Uiți de stresul dosarelor și cozilor la instituții.
Primești sfaturi și informații personalizate.
Îți înființezi firma în maximum 5 zile.
Primești garanția legalității documentelor.
Expertul afacerii tale, încă de la început!
Expertul afacerii tale, încă de la început!
Înscrie-te la Newsletter