Beneficiile pachetelor START:
100% online: Uiți de statul la cozile instituțiilor publice.
Eficient: Economisești timp și îți actualizezi firma în decurs de 3-5 zile lucrătoare.
Servicii complete: Ai consultanță profesională din partea experților.
*Te informăm că platforma ONRC parcurge o perioadă de digitalizare și pentru anumite produse juridice termenele de soluționare pot suferi modificări.
300,00lei
Primești un pachet de servicii care să includă certificarea serviciilor de către experți contabili.
Accesezi experiența unei echipe de specialisti dedicată freelancerilor și profesiilor liberale.
Beneficiezi de o echipă de specialiști în adminisrarea personalului și payroll (salarizare).
Primești un pachet de servicii care să includă certificarea serviciilor de către experți contabili.
Accesezi experiența unei echipe de specialisti dedicată freelancerilor și profesiilor liberale.
Beneficiezi de o echipă de specialiști în adminisrarea personalului și payroll (salarizare).
Prelungirea valabilității punctului de lucru al unei firme PFA/ÎI este un proces necesar atunci când compania decide să își continue activitatea la aceeași adresă suplimentară, după expirarea perioadei de valabilitate a înregistrării inițiale. Acest proces este esențial pentru menținerea conformității legale și pentru asigurarea faptului că informațiile înregistrate la Registrul Comerțului sunt actualizate și corecte.
Echipa noastră de experți în domeniul juridic și administrativ va gestiona cu atenție și precizie întregul proces de prelungire a valabilității punctului de lucru numit și sediu secundar. Vom asigura actualizarea tuturor documentelor legale relevante, inclusiv dosarul juridic al firmei cât și alte documente necesare, pentru a reflecta noua perioadă de valabilitate a sediului secundar. De asemenea, vom depune toate formalitățile administrative la autoritățile competente pentru a înregistra oficial prelungirea punctului de lucru sau a sediului secundar.
– C.I. actualizată reprezentant/titular
*după caz Document care atestă modificarea stării civile
– Copie după dosarul juridic, ultima copie actualizată:
Certificat de înregistrare (CUI)
Certificat constatator detaliat (cel mai recent)
– Actul adițional de prelungire/noul contract de comodat/noul contract de închiriere al locației pentru care se solicită prelungirea
*dacă s-au petrecut alte modificări până în prezent, te rog să ne menționezi
**în cazul în care consilierii juridici EM constată că este nevoie de alte intervenții sau documente, dosarul va fi modificat și costurile vor putea suferi modificări
START te poate ajuta să efectuezi o gamă largă de modificări, cum ar fi schimbarea denumirii firmei, modificarea sediului social, schimbarea obiectului de activitate, modificarea asociaților, schimbarea administratorilor, și multe altele.
Timpul necesar pentru a finaliza modificările poate varia în funcție de tipul modificării și de procedurile legale implicate. Cu toate acestea, echipa noastră se străduiește să efectueze modificările în cel mai scurt timp posibil, asigurându-se că totul se desfășoară fără probleme.
Costurile pentru efectuarea modificărilor pot varia în funcție de tipul modificării și de complexitatea acesteia. Pentru a primi o estimare exactă a costurilor, îți recomandăm să soliciți o evaluare gratuită.
Documentele necesare pot varia în funcție de tipul modificării. În general, vei fi nevoit să furnizezi documente precum actul de identitate al persoanelor implicate, actul constitutiv al firmei, hotărârile AGA, și alte documente relevante.
Pentru a solicita modificările, te rugăm să ne contactezi și unul dintre experții noștri te va ghida prin proces și îți va oferi toate informațiile necesare pentru a efectua modificările dorite în cadrul firmei tale.
Modifică-ți firma simplu și comod, fără hârtii și stresul cozilor la
instituții.
Un mesaj din partea chipei Start Expert Mind.
Descoperă blogul nostru dedicat antreprenorilor.
Uiți de stresul dosarelor și cozilor la instituții.
Primești sfaturi și informații personalizate.
Îți înființezi firma în maximum 5 zile.
Primești garanția legalității documentelor.
Uiți de stresul dosarelor și cozilor la instituții.
Primești sfaturi și informații personalizate.
Îți înființezi firma în maximum 5 zile.
Primești garanția legalității documentelor.
Expertul afacerii tale, încă de la început!
Expertul afacerii tale, încă de la început!
Înscrie-te la Newsletter